چند تا جمله
ب وبلاگ خودتون خوش اومدید نظر یادتون نره نظر تبلیغاتی حذف میشه دمتون گرم لوگوی مارو هم تو وبلاگ یا سایتتون بزارید

قله اي که يک بارفتح شود، تفريحگاه عمومي خواهد شد!.


مواظب قله ات باش ...!
.
.
.
تا عشق تو آمد در قلبم، تو رفتی ، تا آمدم بگویم نرو ،رفته بودی ، تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم
.
.
.
این من هستم که وفادار خواهم ماند ، این تو هستی که تنها بی وفایی از تو جا خواهد ماند!

این من هستم که آخرش میسوزم ، این تو هستی که میروی و من با چشمهای خیس به آن دور دستها چشم میدوزم
.
.
.
زود قضاوت نکنید...
 
پسر بچه ای وارد یک بستنی فروشی شد و پشت میزی نشست.
پیشخدمت یک لیوان آب برایش آورد.
پسر بچه پرسیدUnhappy(یک بستنی میوه ای چنداست؟))
پیشخدمت پاسخ دادUnhappy(50 سنت)).
پسر بچه دستش را در جیبش برد و شروع به شمردن کرد.بعد پرسیدUnhappy(یک بستنی ساده چنداست؟))
در همین حال،تعدادی از مشتریان در انتظار میز خالی بودند.
پیشخدمت با عصبانیت پاسخ دادUnhappy(35 سنت)).
پسر دوباره سکه هایش را شمرد و گفت Unhappy(لطفا یک بستنی ساده.))
پیشخدمت بستنی را آورد و به دنبال کار خود رفت.
پسرک نیز پس از خوردن بستنی،پول را به صندوق پرداخت و رفت.

وقتی پیشخدمت بازگشت،از آنچه دید،حیرت کرد.آنجا در کنار ظرف خالی بستنی،2 سکه ی

5سنتی و 5 سکه ی 1 سنتی گذاشته شده بود-برای انعام پیشخدمت.
 
 

اگه خوشت اومد بزن رو عکس زیر

Top Blog

زدید رو عکس یه صفحه باز میشه

اونجا [vote] رو بزنید

 



 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,ساعت 16:56 توسط MoBiN |